Klacht: optie om niets meer van iemand te kunnen zien op instagram

op 27 september 2016 over Instagram in de categorie Social Media

Beste heer/mevrouw,

Op instagram is er de mogelijkheid om iemand te blokkeren. Dit heb ik gedaan, waardoor diegene niets meer van mij kan zien, maar helaas is het zo dat ik wel nog steeds alles van die persoon kan zien. Ik volg diegene niet, maar ik wil bijvoorbeeld ook geen reacties van diegene zien onder foto’s van vrienden van mij en ik wil dat als ik op die persoon zijn profiel klik ook geen foto’s of video’s van diegene zien. Want ondanks dat ik die persoon nu geblokkeerd heb wordt ik er nog wel steeds mee geconfronteerd. Op internet heb ik gezocht, maar deze optie is er niet? Heel vreemd! Als ik op facebook iemand blokkeer dan is die persoon ook uit de lucht voor mij (wat heel fijn is). Indien ik diegene dan weer zou willen toevoegen dan ga je naar de lijst met geblokkeerde contacten waar je iemand kan deblokkeren. Waarom is dit er bij instagram niet? En hoe kan ik hier op een andere manier voor zorgen?

Lydia Beaumont

Wanneer deze optie er is of een andere manier waarop ik niets meer van deze persoon hoef te zien.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lybeau