Klacht: opsomming van vele klachten

op 09 december 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

23 oktober begon de verbouwing van de badkamer.

Er waren veel te veel witte wandtegels geleverd.
Ik had meerdere keren gemeld dat er 1 tegelsoort miste op de lijst maar de verkoopster zei dat alles klopte. Dus niet!!!!! De tegelsoort die ook niet op de lijst stond was ook niet geleverd. Die tegels werden met SPOED besteld, 1 week later waren pas die tegels binnen.
Zaterdag besteld > Vrijdag binnen.
Dat is niet echt SPOED!!!!!

Met de oude tegels verwijderen van de muur zijn ze dwars door de muur gegaan, er zat een gat van de badkamer naar de slaapkamer.

Met de vloer egaliseren droogde het niet snel genoeg, Heeft 4 dagen moeten drogen, dus een vertraging van 4 dagen.

Op een maandagmiddag moest ik weg vanwege een afspraak die ik had, kwam ik rond 16:30 uur thuis en ging meteen even kijken hoe het eruit zag. Hadden ze op 2 smalle muren de langwerpige witte tegels vierkant gemaakt, zei direct dat ik dat absoluut niet mooi vond, met aannemer een dikke discussie gehad. Ik bleef op mijn strepen en wilde het anders hebben, zoals ik voor ogen had.
Volgende dag kwam er een controleur (Pascal) die vond het erg mooi geworden, hij zag het probleem niet!!! Volgens mij ben ik de klant en als ik het niet mooi zo vind, moeten ze dat respecteren! Is het een technisch iets is dat het niet anders kan,dan zeg ik oke maar de aannemer heeft mij voor dit niet op gebeld om het met mij te overleggen, wat wij wel met andere dingen deden, dus heeft de aannemer op eigen initiatief, de tegels zo dusdanig geplaatst zonder het met mij te overleggen.
De aannemer heeft toen over de tegels de tegels opnieuw gedaan zoals ik het wilde. Daardoor hadden we 2 dagen vertraging!!!!

De loodgieter die alle leidingen legde had ook de leidingen gelegd van de radiator maar kwam er later achter dat hij het niet op de juiste plaats had gedaan, hij heeft toen 1 a 2 tegels moeten slopen omdat weer op de goede plaats te doen. De aannemer die de volgende kwam moest de douchewand er uit slopen om een nieuwe tegels te plaatsen en weer opnieuw gevoegd.
Bij 1 wand kwam de aannemer tijdens het plaatsen dat hij 1 tegel miste. Dus maar weer gebeld voor een SPOED bestelling van 1 doos wandtegels. Week later werd het pas bezorgd en ja hoor was het de verkeerde tegel!!!!!! Weer opnieuw gebeld en weer 1 doos besteld, een week later; waren weliswaar de goede tegels bezorgd maar waren het 2 dozen ipv. 1 doos!!!!!! Oke weer een nieuwe afspraak gemaakt met de aannemer.

Bij het plaatsen van het badmeubel constateerde de aannemer dat de verkeerde sifon erbij zat, dus kon 1 lade er niet in. Ander sifon besteld, duurde ook weer een paar dagen!!

De aannemer kwam afgelopen dinsdag weer om de radiator ophangen, kitten van plafond, gat in muur afwerken. Bij het willen plaatsen van de radiator kon de aannemer het onderblok van de radiator niet vinden, hij wist heel zeker dat hij hier wel lag bij de andere spullen en vroeg aan mij of ik wist waar het lag, nee dat weet ik niet, ik zit niet aan jullie spullen. Voelde mij erg aangevallen omdat de aannemer voor mijn gevoel insinueerde dat ik het kwijt had gemaakt, werd daardoor erg geïrriteerd door.De aannemer was ook erg geïrriteerd en ik vond dat hij er een flinke tempo erachter zette met alle klusjes. Dus weer maar weer een bestelling gedaan. Ik zit nu zo 3 weken zonder verwarming in de badkamer, door allerlei toestanden.
Nu maar weer afwachten wanneer de aannemer kan komen om de radiator te plaatsen.
Het is nu 9 december en is mijn badkamer nog niet af!!!!!!! Misschien komt de aannemer dinsdag maar het kan ook woensdag of donderdag worden……Het is toch van de zotte dat ik weer moet afwachten wanneer hij kan komen!!!

Wacht ook nog steeds op een antwoord van de controleur (Pascal) over een vraag die ik die dag dat hij hier was,had gesteld. Vind dat ronduit schandalig!!!!

Vind dit alles gewoon beschamend en ook een serieus zaak voor een klacht!!!

Dat weet ik niet!!
Ik weet wel dat ik nooit meer wat bij Brugmans koop!
Dit was de eerste keer maar ook gelijk de laatste keer!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Schep, Uw review is in goede orde ontvangen. Spijtig om te horen dat de montage van uw badkamer niet naar wens verloopt. Mijn collega van de klantenservice zal deze week nogmaals contact met u opnemen om uw dossier door te spreken. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht badkamerklacht

7 maanden geleden - Goede middag, Ik zou afgelopen vrijdag terug gebeld worden over hoe het is gegaan dat de aannemer ook daadwerkerlijk kwam en of alles goed verlopen is. en er zou mij verteld worden wanneer de teveel bestelde tegels retour genomen zouden. Dat is tot op heden niet gebeurd!!!!!!!!!

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Schep, Wat vervelend dat u niet gebeld bent door mij collega. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik zal er zorg voor dragen dat dit vandaag alsnog gebeurt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 20 december 2017 om 16:12 geantwoord

Geachte mevrouw Schep,

Inmiddels heeft u contact gehad met mijn collega van het opleverteam, en heeft u aangegeven dat u badkamer opgeleverd kan worden.
Ik ga er vanuit dat wij de melding naar tevredenheid mogen sluiten.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 24 december 2017 om 10:34 geantwoord

Ik zou afgelopen week nog gebeld worden maar dat is niet gebeurd!!
Ik wil graag een oplossing voor alle dingen die fout zijn gegaan!!
In de 1ste mail werd er gevraagd wat ik zou willen, toen had ik geantwoord dat ik het niet weet en dat ik nooit meer bij Brugman iets zal kopen.
Ik zou graag als goede service van Brugman de optie van een lampje in het medicijn kastje + monteur die dat plaatst willen. Dit had ik met de verkoopster besproken en ook met uw collega van het opleverteam.
Heb van beide partijen niks gehoord!!!
En ik had ook gevraagd over de retourname van de over gebleven tegels, ook niks meer over gehoord!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door badkamerklacht