Klacht: Oproepsysteem in treinen Limburg

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Traject Heerlen- Maastricht- Heerlen
Waarom blijven jullie omroepen dat men aan een bepaalde kant moet uitstappen en daarna weer een bericht laten dat je moet opletten en toch aan de andere kant moet uitstappen ? Het is 9 van de 10 de verkeerde kant!. Dit is bijna dagelijks zo. Waarom kunnen jullie het omroepststeem ook niet zachter zetten. Als je in de stilteruimte zit tweede klas, dan doet het gewoon pijn aan je oren. We zijn nu ongeveer een jaar verder en het is nog niet op orde. Zijn dit zulke ingrijpende aanpassingen vooor jullie?

Gewenste Oplossing:

Aub deze mankementen zsm aanpassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frequentrailer,

Het probleem is bekend. We werken aan een oplossing. We hebben nog goedkeuring nodig van overheidinstanties.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 12 december 2017 om 18:27 geantwoord

Goedkeuring over van de overheid voor mijn beschreven problemen? Dit antwoord betekent dat mijn klacht helemaal niet goed gelezen is of niet serieus genomen is. Of ben ik nu abuis?

Alle klachten die gemeld zijn door Frequentrailer