Klacht: [email protected]

op 02 augustus 2020 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Totaal geen klantenservice, op de app kan ik mijn boeking inzien voor een vlucht van en naar Ibiza. Maar door corona is deze gecanceld. Ik heb eerst om vouchers gevraagd maar er staat dat ik dit bij de vlieg maatschappij moet doen. Dus ik dit gedaan, hun geven echter aan alles op te sturen naar opodo. Nu 2 maanden verder heb ik gevraagd voor geld terug omdat ik nog steeds niets heb ontvangen. Nu zegt transavia dat het geld wordt overgemaakt op een voor mij totaal onbekende rekeningrekening, het is ook niet de rekening waar wij destijds het geld naar overgemaakt hebben. De klantenservice is er niet want je kan alleen chatten met een robot en die kan wel mij reservering vinden maar de vouchers of terug betaling totaal niet. Ik moet bij de luchtvaart maatschappij zijn. Van het kastje naar de muur verhaal dus. Opodo heeft totaal niet thuis ik heb niks waarmee ik ze kan contacteren voor duidelijkheid.

Al mijn geld terug zoals het hoort.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Awouters