Mijn Klacht:
Beste manager (of wat je ook maar mag zijn) van de Albertheijn in Roermond aan de godsweerdersingel,
De volgende keer dat een klant een pak chocomel laat vallen door de nalatigheid van uw personeel, moet u zich niet richten op de klant, maar op de desbetreffende vakkenvuller die zijn werk niet fatsoenlijk kan uitvoeren. Dat u, zoals u zelf al zei, werkt bij de Albertheijn, geeft u nog niet het recht om klanten na te staren of aan te spreken. Ik wens deze mevrouw veel succes met haar zielige baantje bij de Albertheijn.
Gewenste Oplossing:
Ontslag nemen en solliciteren bij Duisburg boven bij de omgebouwde mannen.

