Klacht: oplossing

op 15 juli 2019 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik had een bloes besteld maar bon prix heeft een fout gemaakt met de verkeerde maat te leveren bestelnummer 90431795 maat 46 besteld maar is maat 44 geleverd en bloes valt sowieso al klein van maat nu moet ik die bloes door jullie fout terugzenden en mij word dan 3 euro verzendkosten aangerekend terwijl jullie fout hebben geleverd graag had ik dan de verzendkosten terugbetaald gekregen op mijn rekening hopelijk krijg ik begrip van jullie om dit recht te zetten heb bloes spijtig genoeg al betaald op voorhand en had graag ook bedrag van bloes terug op mijn rekening groeten petra

Oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 15 juli 2019 om 13:10 geantwoord

Beste mevrouw Kennes, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over een ontvangen maat. De artikelen worden verzonden in BelgischFranse maten. Voor de juiste maat kijkt u in het etiket achter FB. U kunt binnen dertig dagen na ontvangst kosteloos artikelen retourneren of ruilen. Het team van bonprix

Heeft op 15 juli 2019 om 13:38 geantwoord

Heb maat 46 besteld moet je geen maat 44 sturen bloes is al vrij nauw gemaakt dus veel te klein en trouwens heb retourkosten moeten betalen mijn vertrouwen in jullie is weg heb reeds al vele bestellingen bij jullie gedaan maar ben genoodzaakt elders te gaan bestellen ls jullie verantwoordelijkheid en jullie moeten opdraaien voor de retourkosten jullie leveren foute maat

Alle klachten die gemeld zijn door Keukenprinses66