Klacht: oplossing

op 22 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds gebruik van horizonbox alleen maar problemen.
Geen geactiveerde hb, geen goede aansluiting in huis van ziggo, geen telefoonverbinding dus niet kunnen bellen dus klacht doorgegeven via contactformulier:na 7 uur nog geen reactie. Niet ondemand kunnen kijken.
De dame aan de telfoon vind dat je zelf maar moet gaan sleutelen aan het kastje(ben geen techneut).
Monteur kan pas over 2 dagen komen.

Gewenste Oplossing:

Sneller oplossingen. Ook in t weekend.Reageer op contactformulieren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilma0905