Klacht: oplossen klacht, naar opmeting door kwantum zelf FOUTE MAAT GELEVERD

op 05 september 2018 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

in juni 2018 door kwantum vloerbedekking laten opmeten, bestelling geplaatst met opgemeten maten door Kwantum. Bij oplevering op 11 juli blijkt dat er 60 cm te kort afgesneden is door Kwantum. Diverse mails de deur uit en door de klantenservice wordt geen response gegeven. Uiteindelijk krijgen we een reactie op een dinsdag 21 augustus zouden ze het ontbrekende stuk komen leggen. voorbereidingen getroffen zodat de leggers erbij kunnen. Mijn moeder krijgt om 9 uur een telefoontje we komen er nu aan echter om 11.30 is er nog steeds niemand. Ze belt de klantenservice en wordt 20 minuten in de wacht gezet, vervolgens krijgt ze iemand aan de lijn die zegt oh e hebben U verkeerd doorverbonden en wordt vervolgens weer 10 minuten in de wacht gezet. Het antwoord is jullie hebben geen voorbereidingen getroffen terwijl ze nooit op locatie zijn geweest. Ik stuur een boze mail dat ik dit niet normaal vind hoe ze met klanten omgaan en ondertussen vraag ik voor een vergoeding voor al dit gelede leed in de vorm van waardebonnen te besteden bij Kwantum. Er wordt geen woord gewisseld over een vergoeding alleen een nieuwe datum wordt medegedeeld echter pas op 20 september. en dat voor notabene 60 cm tapijt. Ondertussen begin ik het kat en muis spel een beetje zat te worden en openbaar ik hier de GOEDE SERVICE VAN KWANTUM

Het zo snel mogelijk plaatsen van de 60 cm vloerbedekking en een vergoeding die een beetje in verhouding staat voor het nodige leed wat we hebben moeten ondergaan desnoods in waardebonnen van de KWANTUM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw annemie