Klacht: oplichting van ziggo adviseur

op 27 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klantnummer van ziggo: 9011065
Op 1 Juni kwam een adviseur Chand Faizel van ziggo bij mijn winkel, hij vertelde mij dat ziggo internet beter is en betrouwbaar snelste internet en ook goedkoop, hij belooft mij dat ziggo nog voor mij mijn huidig internet abonnement gaat opzeggen, ik heb hem benadrukt dat ik mijn internet abonnement 2 maanden geleden bij tele2 heb aangesloten, contract moet nog 10 maanden lopen. De adviseur zegt tegen mij dat er geen problem heeft dat via ziggo mijn huidig abonnement makkelijk kan opzeggen, hij zal alles voor mij regelen. Ik zei tegen hem dat ik toch zorg maak dat ik straks double kosten ga betalen, de adviseur Chand Faizel verteld mij:’ nee, moet je niet zorg maken, als je straks double kosten ga betalen, dan ziggo gaat je vergoeden’. Ik heb daarna ook via ziggo website gekeken, daar staat toch in de website: natuurlijk zorgen we voor een soepele overstap, ons servieteam regelt de opzegging van uw huidige internet en/of telefonieabonnementen. heb ik dit gezien, dan ik laat hem voor mijn ziggo internet en telefonieabonnement aanvragen. Toen wilde ik hem voor mij gelijk internet en telefonieabonnement van mijn huidige abonnement van tele2 opzeggen, maar zei de adviseur Chand Faizel :’opzegging moet na monteur installatie doen, niet nu’ .

Op13 Juni na de installtie heb ik meneer Chand Faizel weer gebeld en ik klaag hem toen de modem van ziggo niet sterk genoeg, bij andere kamer is signaal te zwaak, kan ik niet internet , zei hij toen dat hij over twee dagen 16 Juni bij mijn winkel langs zal komen.
Op 16 Juni kwam hij toch bij mijn winkel en ik vroeg hem de opzegging tele2 abonnement, hij zei dan tegen mij dat ik mijn alle gegevens van tele2 naar hem moet emailen en voor modem zwaak signaal doet hij voor mij een power line van ziggo regelen, power line kost nomaal 89.99 EURO, maar hij vertelde mij, omdat hij bij ziggo werkt, hij kan voor mij goed prijs regelen, ik betaalde hem 40EURO cash aan hem, hij heeft ook op een ziggo papier geschreven: 40 EURO cash ontvangen en ook zijn naam handtekening op papier. Ik heb gelijk op zelfde dag 16 Juni mijn gegevens van tele2 naar hem per e-mail gestuurd.

Op 20 Juni heb ik hem weer gebeld om te vragen de opzegging van tele2, hij verteld mij dat hij al gedaan heeft, hij laat mij wachten totdat ik email van tele2 ontvang, ik wachte weer 4 dagen, ik heb helemaal geen e-mail van tele2 gehad, ik heb 27 Juni weer hem gebeld, zei hij dat ik nog moet wachten, omdat bij tele2 minstens 5 werkdagen moet verwerken, ik heb daarna weer paar dagen gewachten, dan weer heb ik geen bericht van tele2 ontvangen. Ik heb hem weer gebeld, dan nam hij de telefoon niet meer op, nog veel keer hem gebeld, hij nam telefoon helemaal niet meer op, dan dacht dat er niet meer klop, ik heb dan klantenservice van ziggo gebeld, toen was een meneer met mij gesproken, hij vond niet goed dat ik nu twee abonnementen heb die tegelijk lopen, hij heeft wel tegen mij gezegd dat hij oplossing gaat vinden. Tweede keer heb ik weer klantenservice van ziggo gebeld, zegt ze dat ze bezig gaan onderzoeken, ik heb daarna weer klantenservice van ziggo gebeld, was een vrouwelijke medewerker, zij verteld dat ik na de bestelling 2 weken niet opzegging heb gedaan, dat was mijn schuld, ze kan mij niet verder helpen, daarna heb ik schriftelijke klacht per e-mail naar ziggo klantenservice gestuurd, krijg ik nooit antwoord terug.

ik ben niet tevreden over ziggo en ook ziggo klantenservice, ik heb al een klacht brief naar klantenservice per e-mail gestuurd, maar ik krijg nooit terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kunjian chen