Klacht: Oplichting tijdens corona

op 12 mei 2020 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb maanden geleden 2 kaartjes gekocht voor de show van Gabriel Iglesias via de website topticketshop (een wederverkoper). De show stond voor 3 juni 2020 in Ahoy Rotterdam. Vanwege de corona crisis gaat deze show niet door, ik heb hen dan ook gesommeerd om mijn geld terug te storten op mijn rekening, echter geven zij aan dat zij dit vanwege overmacht niet hoeven te doen. Zij hebben het evenement verplaatst naar 7 juni 2021 en dat ze vanwege overmacht het geld niet terug kunnen geven. Deze dag kan ik hoogstwaarschijnlijk niet naar het evenement, daarnaast vind ik het te ver in de toekomst. Ik heb informatie ingewonnen en mij is verteld dat ik zelf mag kiezen of ik akkoord ga met de alternatieve datumkaartjes of dat ik mijn geld terug krijg. Ik ga dan ook niet akkoord met de geboden oplossing.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld van beide kaartjes teruggestort krijg op mijn rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Akajoey235