Klacht: OPLICHTING OP INTERNET AANKOOP VERSTERKER BIJ LUCAUDIO

op 27 september 2017 over lucaudioshop.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb enkele maanden geleden een versterker aangekocht bij LUCAUDIO ZOETERMEER via internet.Wij hadden een akkoord afgesloten telefonisch met elkaar voor de prijs van 1500 euro, Ik heb onmiddelijk het bedrag overgeschreven op zijn rekening.
Nadien een bericht van Lucaudio dat ik enkele weken moest wachten, (verlofperiode), ik had daar alle begrip voor.
Na een viertal weken terug contact opgenomen met Lucaudio uit Zoetermeer, en iedere keer belofte “van alles komt goed”.
Blijkbaar stond de versterker bij een technieker die hem aan het herstellen is.Ben nog altijd akkoord, daar hij mij beloofd de versterker 100% in goede orde te leveren.
Nu, een vijftal dagen geleden, terug een bericht( we zijn ondertussen al drie maanden verder) van Lucaudio, dat hij mijn 1500 euro zal terugstorten.Ik wacht nu al een vijftal dagen op mijn centen, en het gevolg , jullie mogen eens raden , nog geen cent gezien.
Het spelletje begint opnieuw, ik ben van Belgie, hier bij ons kan dit gewoonweg niet op tweedehands,ik zal nu waarschijnlijk rechterlijke stappen moeten ondernemen, en kost wat kost, wil ik mijn centen terug.

Ik ben tevreden indien ik MIJN VERSTERKER, is trouwens betaald, indien niet mogelijk, zeker mijn centen terugzie die ik heb betaald aan LUCAUDIO.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lucaudioshop.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lucaudioshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SAMAEY