Klacht: Oplichting /fraude

op 25 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Hallo ,wij hebben een paar weken geleden een zakje pillen door de brievenbus gekregen ,wij hebben niets besteld en dacht reclame troep en weg gegooid.
Na een week kregen we een factuur over de mail van bedrijf SlimHCA ,heb deze niet betaald ,heb ook niets besteld daar ,heb het bedrijf opgezocht ,is een bedrijf van afslank pillen ,even daarna kregen we een aanmaning van het incasso Bureau Klarna (aanmaning nummer 516044114560902787) van 63,45 ,deze hebben we zaterdag 21 mei ontvangen ,in de brief staat dat er voor 19 mei betaald moet worden anders komt er een verhoging van 40 euro bovenop ,pure oplichting dus allaal.
Ik heb SlimHCA gebeld en deden schappelijke over de telefoon,ze zouden het uitzoeken ,echter over de mail een paar minuten later houden ze voet bij stuk ,ik heb op hun site gekeken ,je kan daar gewoon een naam ,adres en email adres opgeven van iemand ,die iemand krijgt dan een zakje pillen opgestuurd en daarna een rekening en een incasso van Klarna er achteraan, puure oplichtin,ik heb de neiging om te betalen om van het gezeik af te zijn ,bang dat ik de ene sreig brief en verhoging naar de andere krijg ,maar dit is pure oplichting,weet niet wat ik er mee moet doen

Dit moet stoppen ,wij hebben niets besteld
We hebben nergens voor getekend ,ook niet voor ontvangst.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Veenendaal62

7 maanden geleden - Heb gisteren avond 23.45 mail van SlimHCA gekregen en ze hebben de factuur op 0.0 euro gezet ,ga er van uit dat ik nu niets meer krijg van klarna

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 26 mei 2016 om 07:32 geantwoord

Goedendag,

Wij van Klarna verzorgen uw factuur in opdracht van de webwinkel. Mocht u een aanmaning ontvangen terwijl u geen bestelling heeft geplaatst, neem dan altijd contact op met onze klantenservice via 020-808 28 52. We helpen u dan graag verder om dit uit te zoeken.

Fijn om te lezen dat u inmiddels met de webwinkel tot een oplossing bent gekomen. Uw factuur bij Klarna is door de webwinkel afgesloten.

Een prettige dag gewenst.

Groet, Ginny

Alle klachten die gemeld zijn door Veenendaal62