Klacht: Oplichting en diefstal

op 04 december 2017 over Unive in de categorie Verzekering

Ik heb een nieuwe iPhone x aangeschaft en toen de telefoon binnen kwam besloot ik dat het toch niet zo mijn ding was
Dus besloot de telefoon te koop te zetten.
Vervolgens komen er mensen voor de telefoon om hem te kopen
De mensen zijn bij mij in huis geweest en hebben een fake betaling via de ABN AMRO app gedaan dus het geld is nooit binnen gekomen .
Nu heb ik contact gehad met Univé mijn proces verbaal alles opgestuurd .
Krijg ik terug dat mijn schade niet betaald gaat worden terwijl ik volledig alrisk verzekering heb voor in huis .
Ik kom privé nu aardig in de problemen omdat ik mijn rekeningen niet optijd kan betalen .
Waarom een alrisk verzekering als Univé er toch probeert onderuit te komen .
Tevens heb ik een rechtsbijstandverzekering bij Univé en die kunnen. Ook niks betekenen zeggen ze
Wat moet ik nu ik voel me belazerd.

Ik ben tevreden
Wanneer de kosten worden gedekt en ik niet in de problemen kom door dit voorval

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 18 december 2017 om 10:13 geantwoord

Hallo Ronald, vervelend dat je ontevreden bent over de afhandeling van de schade en dat je bent opgelicht tijdens de verkoop van je telefoon. Je bent inderdaad all-risk verzekerd, alleen is dit oplichting wat niet onder de dekking valt en ook niet onder diefstal. Daarom is de schade destijds ook afgewezen. Het spijt je niet beter te kunnen berichten. Groet, Matijs

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald.R