Klacht: Oplichting bij XXLhoreca.nl?

op 10 juli 2017 over XXLhoreca in de categorie Horeca

in een verkoopsactie van 5 juli tot 11 juli bestel ik bij XXLhoreca.nl een aantal wijnkoelers voor mijn zaak aan de actieprijs van 7,5 euro. Op de website staat het item in voorraad en leverbaar, en aangezien het de eerste dag van de actie is, lijkt me dat ook logisch. 5 dagen later ontvang ik echter een e-mail van de klantendienst dat deze emmers niet leverbaar zouden zijn wegens niet in voorraad.

Men biedt mij een aantal alternatieven aan, telkens een pak duurder dan diegenen die ik wenste te bestellen. Wanneer ik ga kijken op de website, stel ik echter vast dat het item nog steeds in voorraad staat! (zie bijlage). Is dit een lokitem om mensen te misleiden en duurdere producten te laten aankopen? Zo lijkt het alvast wel.

Intussen heb ik geen tijd meer over om van hen een nieuwe bestelling te laten komen, mijn aankoop was namelijk ook dringend. Ik heb bij de concurrentie een bestelling gedaan, duurder dan wat ik eerst bestelde, maar nog steeds wel goedkoper dan de aangeboden alternatieven van XXLhoreca.nl. Naast economische-, tijds- en vertrouwensverlies reken ik dan ook op een gepaste compensatie. Deze klant zijn ze alleszins kwijt, en als het aan mij ligt mag iedereen die het horen wil deze praktijken te weten komen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XXLhoreca over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter001