Klacht: oplichting

op 09 juni 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

referentie nr 562087259
De autohuur en volledige dekking betaald via internet. Op de luchthaven Ibiza af te halen auto krijg je alleen mee als je € 80,– betaald voor de volle tank ! Lijkt mij een hele klus om € 80,= in een Fiat panda te proppen hoor!! Maar beloofde ons als b.v. de helft er nog in zat, de helft ook teruggestort zou worden. De helft zat er ook nog in en kreeg resp. € 12,=
ervoor terug! De reinste diefstal noem ik dat. Er past nog niet eens € 50,- in de tank. Als dit niet naar tevredenheid opgelost wordt, raad ik iedere vriend kennis aan never noooit bij rentalcars een auto te boeken. De ergenis dat er daar geprobeert wordt ter plekke alsnog een extra verzekering te nemen, met de wooorden “tja dan bent u slecht verzekerd” benoem ik toch nog maar even, alsof je achterlijk bent.

Als er € 50,- teruggestort wordt, van de niet gebruikte benzine, ben ik pas tevreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr M.J. van der Hart