Klacht: oplichting

op 20 mei 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Ik keek vanmiddag toevallig op mijn rekening bij de bank en tot mijn grote verbazing bleek er 3 keer door Novalnet geld van nmijn rekening was gehaald,het totale bedrag a 120 Euro,maar gezien ik niets voor dat bedrag
besteld had,heb ik het gelijk terug geboekt.Ik heb ook gelijk de bank gebeld en alles uitgelegd,nu hopen dat ik binnenkort dit bedrijf kan blokkeren zodat ze niets meer kunnen doen.Misschien dat ik ze mailtje ga sturen dat ze het een en ander kunnen krijgen,en dat ze de boom in kunnen

Ik zou pas tevreden zijn als alle gedupeerden een aardig bedrag,bovenop waar voor ze zijn opgelicht terug mogen verwachten,en daarna dat ze aan de hoogste boom komen te bengelen ,aan een touw

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 25 mei 2021 om 13:24 geantwoord

Hallo Dhr. Brouwer,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
U kunt de link https://card.novalnet.de/ volgen om meer informatie te krijgen over een factuur ontvangen van of een bedrag afgeschreven door Novalnet AG of om een bestaand abonnement te beëindigen.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 16:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Brouwer