Klacht: oplichting

op 12 september 2018 over ING in de categorie Banken

aankoop gedaan op marktplaats kosten €35 verkoper met deze ibannummer : NL21 INGB 0674 7738 37 levert de producten niet

Zou graag zien dat de ING bemiddeld dat ik mijn geld krijg terug gestort krijg nummer staat niet bekend als onveilig verder gekeken op google nummer al lang actief . U als bank dient zijn verantwoordelijkheid te nemen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 september 2018 om 16:53 geantwoord

Hoi Bert,

Dat is balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je graag je geld terug wilt. Deze situatie die je hierboven schetst betreft echter een geschil tussen jou en de verkoper. Wij kunnen hierbij helaas niets voor je betekenen.

Ik raad je aan om hiervan aangifte te doen bij de Politie. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken; www.politie.nlaangifte-of-melding-doenlink-internetoplichting. Ook is het verstandig om een melding te maken bij Marktplaats zodat ook zij op de hoogte zijn van deze zaken.

Hopelijk heb je snel alsnog je artikel geleverd, of je geld retour.

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 17:41 geantwoord

het blijkt inmiddels goed te komen met de verkoper maar de houding van de ING bank bevalt mij niet mede omdat ik op google deze banknummer heb in getoest en zag dat de nummer nog niet was geblokkeerd een hele waslijst stond erop

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Huberts