Klacht: oplichting

op 24 februari 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Produkt besteld en betaald d.d. 04-02-2017.
Na 2 dagen bericht : produkt beschadigd wordt geleverd over 4-6 dagen.
D.d. 21-02-18 nog steeds niet gehoord van Lil dus telefonisch contact opgenomen: produkt wordt niet meer geleverd en er zal binnen 14 dagen terug worden betaald.
D.d. 23-02-18 mail ontvangen met verzoek een produkt te betalen welke ik niet heb besteld .Heb jullie ook een mail gestuurd met daarin de mailwisseling.

Gewenste Oplossing:

Gezien de vele klachten over dit bedrijf "Klachten Lil" dat deze oplichtingspraktijken van dit bedrijf worden aangepakt.
En uiteraard wil ik mijn betaling per omgaand terug ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Dunnink