Klacht: oplichting

op 19 februari 2018 over Snappcar in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 20-07-2016 heb ik E10,800,– euro overgemaakt via Deutsche Bank naar: BIC:DEUTDEDB350, Global Settlement Service Transfer. remark: 86GT78331 Item: ARAMCO, Iban: DE9135070024XXXXX39500.
Na een tijdje bleek sprake van oplichting. Heb emails gestuurd, heb getelefoneerd, kreeg geen gehoor bij Uw bank.
Op 16-02-2018 heb ik E1,08 nogmaals naar hetzelfde adres gestuurd, zonder enige belemmering of terugkoppeling.
Dit bank adres is mijn enige bewijs in deze zaak. Ik zou graag weten wie de eigenaar is van deze rekening.
Heb deze transactie ook gemeld bij de AFM.
Volgende week ga ik aangifte doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

naam van de rekening houder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snappcar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door snaathorst