Klacht: Oplichters die hun naam waar maken

op 20 juni 2017 over De Fietspiraat in de categorie Fietsenwinkel

2 weken geleden heb ik de achterband van mijn fiets laten repareren bij de Fietspiraat, 35 euro en 2 dagen later kon ik deze weer ophalen. binnen een dag was mijn band weer lek en ik ben terug gegaan naar de winkel, de jongen die hier toen stond vertelde mij dat hij de verkeerde binnenband erin had gezet en dat deze daarom weer stuk was, hij vertelde mij deze gratis te repareren, toen ik een week later mijn fiets weer kwam ophalen moest ik van de onbeschofte eigenaar weer 35 euro betalen, toen ik zei dat ik dit niet vond kunnen zegt de winkeleigenaar dat hij mij liever kwijt dan rijk is..
laat je niet verleiden door de gelikte winkel, het zijn boeven!

Indien het bedrijf een fout maakt in het repareren van de band, en dan ook hun excuses hiervoor aanbiedt, de overige kosten voor de tweede (onnodige) reparatie voor zich nemen, en niet de gedupeerde klant 2 maal laten betalen, ik heb nu bijna 80 euro betaald om 1 achterband te plakken... het zijn de grootste oplichters van de spaarndammerbuurt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Fietspiraat over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurits1234