Klacht: Kijk uit !

op 19 juni 2012 over De Fietspiraat in de categorie Fietsenwinkel

Ik ben nog nooit zo onbeschoft opgelicht als door deze heren die hun naam meer dan waard maken. Ik zou mijn fiets op vrijdag ophalen en omdat ik helaas die dag niet kon hebben ze 2 euro per dag stallingskosten gerekend. Ook de zondag en de maandag (ze waren dicht omdat het pinksteren was) werden voor het gemak maar meteen meegeteld. Toen ik hier later achter kwam en over belde gaf de jongen die opnam (*) toe dat dat iets te gortig was, hij een fout had gemaakt en ik het geld voor de ten onrechte gerekende dagen kon ophalen.

Helaas dacht de eigenaar toen ik daadwerkelijk de moeite nam onder kantoortijden langs te fietsen daar anders over en die weigerde mijn geld terug te geven.

Stalling op zondag en een nationale vrije dag kost daar dus geld terwijl met het argument “jouw fiets stond in de weg”. Als je ze erop wijst dat een fiets niet in de weg kan staan als er niet gewerkt wordt en ik deze niet op kan halen terwijl ze dicht zijn weigeren ze je verder te woord te staan.

Wat een onbeschofte manier van zaken doen; ik hoop dat anderen goed alle slechte reviews lezen want dit wens je niemand toe!

ten onrechte gerekende dagen terugbetalen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Fietspiraat in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Fietspiraat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cees Jansen