Klacht: oplichters annuleren ticket,zogenaamd volgeboekt

op 06 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

OP 20 sept.2017, 4 retourtickets geboekt naar malaga, alles gelukt, een boekingsbevestiging gekregen etc, op 4 okt 2017, zie ik een gedeeltelijke terugboeking van edreams op mijn rekening.
Dat is vreemd,ik had geen enkele mail ontvangen hierover, na urenlang aan de telefoon te hebben gehangen in de wacht een buitenlands nummer gebeld van edreams,iemand in gebrekkig engels stond mij te woord.
Volgens hem waren de tickets voor de heenreis geannuleerd want het vliegtuig was vol, de terugtickets waren niet geannuleerd, op mijn vraag wat we nu aan die tickets hadden zei hij je kan nieuwe tickets boeken,deze tickets voor dezelfde tijd en datum waren nu ruim 1,5 x zo duur als de tickets die ik eerder had geboekt, ik zei dat dit niet ging, en dat ze dan ook de terugweg tickets maar moesten annuleren, dit was mogelijk maar we zouden geen recht op restitutie hebben…
Ik zit nu dus met terugtickets waar ik niets aan heb zonder heenreis tickets, of ik moet verplicht veeel meer geld voor een ticket gaan betalen.
Ik ben eens gaan uitzoeken op internet,ik heb vueling gebeld dit was de vliegtuigmaatschappij, zei vertelden me dat wij nooit zijn aangemeld voor de betreffende vlucht en sterker ng dat deze vlucht helemaal niet is volgeboekt en zowaar klopt dit, als ik nu echter de ticket voor exact dezelfde vlucht wil boeken betaal ik veel meer geld, beetje vreemd!
Ik vind dat dit onder oplichting valt, ik ben verplicht of meer geld te gaan betalen nu of mijn terugtickets te annuleren en zowieso de helft van mijn geld kwijt zijn…belachelijke praktijken.
Ik heb bewijs van alles verzameld incl prnt scr waarin te zien is dat mijn reis was geboekt met vluchtnummer en inclusief een prnt scr van dezelfde vlucht op dit moment boekbaar maar dan voor een veel hogere prijs

Wanneer onze reis doorgaat met tickets voor de heenreis voor dezelfde prijs als waar ik voor geboekt heb!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guiot