Klacht: Oplichters!

op 08 september 2017 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vreselijk ontevreden over dit bedrijf. Ondanks dat ik een consument ben, werd mijn contract gewoon met een jaar verlengd en was ik verplicht voor een jaar te betalen. Ook al heb ik opgezegd! Ze omzeilen de Wet van Dam met een misselijk trucje. Vervolgens wordt mijn website uit de lucht gehaald en als ik hem terug wil moet ik nog eens 50 euro betalen. Alles voor het geld en de service is belabberd. Ik host mijn site wel ergens anders.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

Bericht van Yourhosting

8 maanden geleden - Beste Renée, Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb uw klacht beoordeeld en kom er hierbij op terug. Ik begrijp dat u met name niet tevreden bent over de manier van verlengen en dat wij de wet omzeilen. Het is niet dat wij de wet willen omzeilen, maar tegemoet komen aan onze inkoopleverancier. Wij maken namelijk gebruik van een actieve verlenging waarbij wij dit type contract ook richting onze klanten reflecteren. Wij verplichten u niet zomaar om aan dit type contract te houden. Bij iedere bestelling die u of een andere klant plaatst, moet u de akkoordverklaring met voorwaarden aanvinken en bevestigen dat u akkoord bent. In deze specifieke melding vermelden wij dat er sprake is van een jaarcontract welke jaarlijks actief verlengd wordt. Omdat wij begrijpen dat niet iedereen de verlengingsmaand in de gaten heeft, sturen wij twee vooraankondigingen van een aanstaande verlenging. Zo geven wij u in totaal vooraf twee maanden de tijd om te beslissen of u wilt opzeggen. Helaas constateer ik dat u na de verlenging heeft opgezegd en op dat moment de jaarproducten alweer ingekocht zijn. Een actieve verlenging hebben wij uiteraard juridisch onderzocht en mag gebruikt worden als u daar specifiek akkoord op geeft, dit is gebeurd. Anderzijds vind ik het altijd vervelend wanneer een klant ontevreden is. Ik zie dat uw domeinnaam tussentijds door u opgezegd is. Dit betekent dat u geen nut heeft voor het hostingpakket. Daarom wil ik een coulance aanbieden en stel voor om 50% van de hostingkosten restitutie aan te bieden. Ik ben benieuwd wat u van mijn voorstel vindt en ik verwacht hiermee een passende oplossing voor beide partijen te bieden. Wilt u uw reactie sturen naar webcare@yourhosting.nl Met vriendelijke groet, Thommas Verweij

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door reneemuller