Klacht: Oplichters!

op 12 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Na een proefexemplaar niet geweigerd te krijgen, kreeg ook ik een Puzzelbrein toegestuurd met factuur. Binnen de 14 dagen van dat exemplaar abonnement opgezegd. Kreeg daarna een herinnering, omdat het eerste exemplaar (wat ik NIET heb ontvangen), al eerder zou zijn verstuurd!

Ik wil dit abonnement kunnen ontbinden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte mevrouw Toren, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:04 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Toren,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ktoren