Klacht: Oplichters

op 25 juli 2017 over Detox Actief in de categorie Medische produkten

Enige tijd geleden klikte ik de site van Detox aan wilde kijken wat dat ging kosten. Kreeg geen bedrag te zien maar was gelijk factuur aangemaakt. Gelijk mail gestuurd dat ik dit niet wilde kreeg mail terug dat z.g.n al verzonden was. Echter kreeg pas 5 dgn na die mail binnen. Werd niet eens aangebeld anders had ik aan de deur geweigerd. Gelijk op pakketje retour afz. gezet, en weer op brievenbus gedaan. Dit ook op mail medegedeeld weer krijg je natuurlijk geen antwoord meer van ene Frans Jacobs. Krijg ik tot mijn verbazing 22 juni herinnering van openstaande factuur. Gelijk weer gemaild dat ik dit niet ga betalen omdat het gelijk retour gestuurd is. Krijg reactie van die Frans Jacobs op 23 juni dat ze niets hebben ontvangen z.g. Weer op gereageerd geen reactie ontvangen, krij ik tot mijn grote verbazing vandaag weer een mail, dat ze onlangs pakketje retour hebben ontvangen dat niet compleet is. Zou open zijn gemaakt en er zouden pillen uit zijn. Dit is absoluut niet waar, ik heb het ongeopend met retour afzender erop weer op de post gedaan. Heb net gelijk weer gereageerd, maar vind dit schandalig, lijkt wel of ze om geld verlegen zitten en liegen alles aan elkaar. Zijn er meer mensen die veel problemen met hun hebben. Ze blijven maar leugen op leugen mailen.

Pas tevreden als ik een creditnota ontvang, en excuses.

Reactie van de melder van de klacht Bellinda Zwitserloot

2 maanden geleden - Nog steeds geen creditnota van Detoxactief en Billink. Billink verschuilt zich achter detoxactief 2 zeer slechte bedrijven. Detoxactief blijft bij de leugens.

Reactie van de melder van de klacht Bellinda Zwitserloot

2 maanden geleden - Het incassoburo gebeld, moest bezwaar maken, dit gedaan alle mails mee gestuurd, komen weer met het antwoord te laat retour gestuurd. Lees dit bij zoveel mensen kan er niets gedaan worden tegen Detoxactief, dit is toch niet normaal meer hoe dat ze mensen oplichten, en mensen willen laten betalen voor iets wat niet meer in hun bezit is!

Alle klachten die gemeld zijn door Bellinda Zwitserloot