Klacht: Onterechte beschuldiging

op 25 juli 2017 over Detox Actief in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen mei heb ik een potje Pillen besteld bij detox actief.

Eenmaal thuis omvangen twijfelde ik dr toch over en heb ik het binnen 14 dagen terug gestuurd.

Na een tijdje niks vernomen toch ineens een factuur van billink.

Kort daarna kreeg ik een mail van detox actief, ok heb de verpakking open gemaakt en daarom moet ik toch betalen.

Ik heb foto\’s gemaakt van het gesloten potje. En deze ook opgestuurd toch blijft het bedrijf detox actief zeggen dat ik het heb open heb gemaakt.

Inmiddels geeft billink een invorderings bureau ingeschakeld.

Maar ik blijf er bij dat ik het niet op heb gemaakt en daarom het bedrag van inmiddels 100 euro niet wil betalen..

Tevens heb ik nooit reactie gehad van billink en van detox actief krijg ik telkens het zelfde mailtje. Of een mailtje met de vraag of ik wil stoppen me met mailen.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet het openstaande bedrag hoef te betalen en dat alles dan klaar en afgehandeld is.

Reactie van de melder van de klacht dagmar2110

4 maanden geleden - Nog geen reactie vernomen #billink #detoxactief

Reactie van de melder van de klacht dagmar2110

3 maanden geleden - Nog steeds geen gepaste reactie van #billink #detoxactief ....

Alle klachten die gemeld zijn door dagmar2110