Klacht: Misleiding

op 07 augustus 2017 over Detox Actief in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dacht een proef pakketje van detoxactief te hebben gekregen via facebook Blijkt een bestelling te zijn en geen factuur bij gehad .Wilde het product ook niet meer hebben ,maar wist niet waar terug te sturen . ook nooit een kostenplaatje gehad . ben 6 weken met vakantie geweest en krijg plots een faktuur van billink om met verhoging te betalen Daarna gelijk een faktuur van cib central invorderings bureau met het dubbele bedrag .Snap er niets meer van Heb het spul toch niet gebruikt. Wat nu

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon van dit alles af zijn en het spul terug sturen en niet aangetekend naar het geode adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Detox Actief over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Debi