Klacht: Oplichters

op 25 april 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben 2 wc, 2 badkamers en keuken bij brugman gekocht inclusief montage. Wij zijn inmiddels maanden bezig om een monteur te krijgen die onze keuken verder af monteert. Afzuigkap is niet af en kan niet afgemaakt worden met het hout zoals besteld, omdat dat ineens niet meer geleverd kan worden. Wij bellen en mailen wekelijks, waar steeds word beloofd dat we een reactie krijgen en dat er word gezocht naar een oplossing, worden wij nooit terug gebeld…. Komt er geen oplossing en komt er dan ineens een monteur die geen idee heeft van wat hij moet doen en heeft niet de juiste materialen bij. De beste man vertrekt dan weer zonder iets voor ons gedaan te kunnen hebben.
Bij de badkamers en wc zijn bijna alle tegels verkeerd geleverd. Weken zijn we bezig geweest om dit op te lossen. Uiteindelijk hebben wij zelf ergens andere tegels moeten halen omdat we wederom geen gehoor krijgen en er geen oplossing komt. We hebben enorme vertraging opgelopen inmiddels en nog steeds is er niks afgerond. Wij hebben 5 kinderen en kunnen niet douche, niet koken en 1 wc is maar in gebruik. Wij hebben enorme kosten gemaakt door dit gedoe allemaal. En dat terwijl wij duizenden euro’s hebben betaald aan brugman om alles uit handen te geven zodat alles ineens netjes geregeld zou worden. Het is eens hel die maar niet lijkt op te houden. Wij zijn er zo klaar mee, dat voor ons de enige oplossing nog is dat wij ons geld terug willen en ergens anders onze spullen en service halen.

Wij willen al het geld terug en de koopovereenkomst ontbinden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 april 2017 om 11:09 geantwoord

Beste mevrouw Laurant,

Uw melding is in goede orde ontvangen.

Wij betreuren het feit dat de bouw van uw badkamer, toiletten en keuken niet verloopt zoals u gewenst had. Onze oprechte excuses hiervoor.
Van mijn collega heb ik zo juist begrepen dat er contact met u is geweest en de openstaande punten zijn besproken. Zij heeft inmiddels haar collega, die het dossier van uw keuken beheert, ook op de hoogte gebracht.
Zij zullen er alles aan doen om de laatste punten zo spoedig mogelijk op te lossen zodat u gebruik kunt gaan maken van uw nieuwe keuken en badkamer.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 08 mei 2017 om 12:43 geantwoord

Er is nog steeds niks gebeurd en weer word er niet gereageerd op ons.

Alle klachten die gemeld zijn door Desireelinda