Klacht: oplichters

op 23 augustus 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

schandalig hoe zij daar met mensen omgaan.
Ik mocht het 2 weken gratis proberen en na lang zeuren van hun kant ben ik over stag gegaan.
Ik had 2 bonnen gestuurd en kreeg te horen dat de bonnen niet aangekomen waren, nogmaals opgestuurd en nog niet ontvangen??
Ik was er gelijk klaar mee en heb meteen opgezegd en alsnog de bonnen voor de derde keer opgestuurd!
Nu zegt men dat ik geen lid ben en geen geld krijg, terwijl ik de eerste en tweede keer wel op tijd was.Ik vind het schandalig en het is echte oplichting.
Je zou 99 euro moeten betalen en dat zou altijd geldig blijven.
Ik vroeg die dame wat er gebeurde als zij failliet zouden gaan en toen zei zij dat zij daar nooit aan had gedacht;)
Eerst van iedereen 99 euro krijgen en dat het bedrijf weer opdoeken zeker.
Echte oplichting is dit!

Gewenste Oplossing:

als ik het bedrag alsnog uitbetaald krijg...het is maar een paar euro maar dit is een principe kwestie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deheerdtjes