Klacht: oplichters

op 18 juli 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik zocht een hdmi kabeltje voor mijn iphone en vond het bij hun was weekend dat ik bestelde ging er van uit dat het dan maandag of dinsdag in huis zou zijn maar nee na vele mail contact en slappe smoesjes zoals het pakket is tegen gehouden door de douane dacht wat een onzin wees streid to the piont vertel gewoon dat echte reden waarom het nog niet geleverd is maar goed 2 weken later kreeg eindelijk mijn pakketje en raad eens kreeg niet wat ik bestelde dus ik stuur terug het pakketje met verzoek dat ik mijn geld terug wil hier begint weer de hoofdpijn eerst krijg ik een mail van dat het overgemaakt is 1 week later nog steeds niks terug dus ik weer mailen kreeg ik weer een slappe smoes van er is wat fouts gegaan en dat het dinsdag op mijn rekening zou staan maar nee nog steeds niks en kreeg het ”VERZOEK OM MIJN AANGIFTEN BIJ DE POLITIE IN TE TREKKEN” terwijl ik geen aangiften heb gedaan heb vaak op het punt gestaan om mijn geld zelf maar bij ze te halen deze bedrijf oplichters zijn het en laat ze uitschrijven bij de kamer van koophandel hoop echt dat programmas zoals opgelicht of radar deze oplichters een keer gaan aanpakken

Als ik mijn geld terug kreeg en excusses krijg die echt gemeent wordt en zorgen dat deze webwinkel wordt uitgeschreven bij de kamer van koophandel

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Brahim030