Klacht: OPLICHTERS

op 10 mei 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Hierbij wil ik een gerichte klacht doen naar telefoonprovider XCLNT
Ik werd in november gebeld door een medewerker van XCLNT of ik goedkoper wilde bellen. Dit soort telefoontjes haak ik altijd af.wil nog geen informatie daarover hebben.
Daarna kreeg ik mails dat ik vanaf november goedkoper ging bellen. Waarop ik XCLNT heb gebeld dat ik helemaal niet via hun wil bellen. Geeft een mevr als antwoord’ u moet een brief schrijven’ dat heb ik vervolgens niet gedaan omdat ik niet iets ga opzeggen waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Inmiddels heeft XCLNT mijn abbenement opgezegd bij KPN en kan ik niet meer bellen..duurt een maand voordat ik weer kan bellen via KPN . Dat je in Nederland als provider zo te werk kan gaan zonder gestraft te worden. Ik noem dit diefstal.
Mensen als u gebeld word door XCLNT en u wilt niet ergens aan vast zitten zonder dat u er toestemming voor geeft hang dan gelijk op..
XCLNT doet niet aan gedwongen verkoop maar sluit gewoon een abbenement af zonder dat je daar toestemming voor geeft..
Ik heb hier echt nooit op toegezegd..

Ik ben tevreden als ik nooit meer iets met XCLNT te maken krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 10 mei 2016 om 12:54 geantwoord

Heeft op 10 mei 2016 om 13:31 geantwoord

En alweer een leugen van XCLNT
Ze hebben me opgebeld en hebben mij toegezegd met een oplossing te komen.Deze oplossing van XCLNT Komt alweer alleen van hun kant net zoals ze een mij van hun abonnee hebben gemaakt zonder dat ik het weet. Het zijn en blijven oplichters.ik ben het nu zo beu die oplichters van XCLNT

Alle klachten die gemeld zijn door Michael de visser