Klacht: Oplichterij: kapotte oplader en geen contact met ze te krijgen

op 04 februari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Een maand geleden een oplader besteld. Na een week een kapotte oplader binnengekregen. Proberen contact op te nemen (bellen, contactformulier, retourformulier) maar lukte niet. Uiteindelijk via facebook weten te bereiken, moest de oplader terugsturen en zou dan geld terugkrijgen. Vorige week zaterdag de oplader teruggestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen en ook mijn geld niet teruggekregen. Conclusie: ben gewoon opgelicht!

Eindelijk mijn geld terugkrijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 05:35 geantwoord

Het kan tot 3 weken duren voordat u na een retour zending uw geld terug ontvangt, even geduld nog.

Heeft op 19 februari 2014 om 20:09 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost. Sterker nog: heb aangifte gedaan want dit moet echt eens stoppen!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Christiaan1987