Klacht: Oplichterij: kapotte oplader en geen contact met ze te krijgen

op 04 februari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden een oplader besteld. Na een week een kapotte oplader binnengekregen. Proberen contact op te nemen (bellen, contactformulier, retourformulier) maar lukte niet. Uiteindelijk via facebook weten te bereiken, moest de oplader terugsturen en zou dan geld terugkrijgen. Vorige week zaterdag de oplader teruggestuurd maar tot op heden geen reactie ontvangen en ook mijn geld niet teruggekregen. Conclusie: ben gewoon opgelicht!

Gewenste Oplossing:

Eindelijk mijn geld terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 05:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het kan tot 3 weken duren voordat u na een retour zending uw geld terug ontvangt, even geduld nog.

Heeft op 19 februari 2014 om 20:09 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost. Sterker nog: heb aangifte gedaan want dit moet echt eens stoppen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Christiaan1987