Klacht: Oplichterij

op 18 juni 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je moest aangeven wat je niet wil voor een menu op maat. Ik heb aangegeven dat ik geen ViS wil en krijg gewoon een algemeen weekmenu met heel veel vis. Belachelijk!! Heb mail gestuurd naar Katja Calles maar krijg als reactie dat ik het gewoon niet proberen en dat dit een aangepast menu is. Oplichterij!!! Geld kwijt voor niks

Gr Anna

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 21 juni 2021 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Pras(anna),
Wat jammer te lezen dat je hier een klacht plaatst, op deze dubieuze website.

Zoals je weet is alles ondertussen netjes opgelost, vorige week al. Ik snap eerlijk gezegd jouw bericht hier niet.

We hebben netjes uitgelegd dat het plan persoonlijk is en hebben je tips gegeven en staan je graag te woord voor meer hulp als je dat nodig hebt.

Nogmaals, het probleem is ondertussen opgelost, ik verzoek je vriendelijk om de klacht hier te sluiten.

Voor verder contact graag per mail.
Groet Katja

Alle klachten die gemeld zijn door Pras