Klacht: Oplichterij

op 15 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Vanmiddag 5 tickets geboekt naar Malaga. Betaling wel van mijn creditcard afgeschreven maar melding op de link van edreams dat t is mislukt. Geld weg en geen tickets voor onze vlucht van vanavond! Niemand telefonisch bereikbaar en geen reacties op meerdere mails! Ronduit belachelijk!!! Mijn zusje en ik zouden om 21.20 vliegen met onze drie kinderen en nicht!!! Duizend euro weg en niemand die ons nu nog kan helpen! Aangifte bij politie word gedaan, hier laat ik t zeker niet bij zitten!!!

NOOIT BOEKEN VIA EDREAMS

Het is al te laat om onze tickets te bemachtigen maar wil zeker mijn geld terug!!!!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 16:09 geantwoord

Dag Rachell,

Onze excuses voor het laattijdig beantwoorden van uw klacht. We hebben uw dossier bekeken en we hebben vernomen dat uw boeking niet bevestigd kon worden en het bedrag dezelfde dag weer terugbetaald werd. Onze excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachell1984