Klacht: Opletten hoort ook bij uw werk

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 14/09/17 een kaartje gekocht bij de bus 325 richting breda. Helaas heeft de vrouw die ons het kaartje verkocht niet opgelet en heeft ons een stempel van de 13e gegeven. we zijn naar de film geweest, we willen nu terug en we worden geweigerd omdat uw bedrijf niet oplettend is naar uw reizigers. We hebben nu geen vervoer terug en staan hier in de kou. Dit is bot gezegd de schuld van uw onoplettendheid van het personeel.

Ik ben tevreden als onze kosten vergoed worden die we moeten betalen om terug naar huis te gaan en voor het dag kaartje die we hebben betaald. Het is nu 13 graden en wij moeten nu een taxi betalen door uw persooneel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 22:28 geantwoord

Beste Leonardoloveiman2017,

Oh nee! Dat is balen zeg! Helemaal na een leuk avondje uit. Helaas kan ik via dit forum geen restitutieverzoeken in behandeling nemen dus ik wil je adviseren om een restitutieverzoek via het contactformulier op de website in te dienen. Dat kan via deze: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm link. Mijn collega's zullen de situatie dan bekijken en beoordelen. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra kosten die je nu moet maken!

^MR
Webcareteam Arriva