Klacht: Opletten bij instappen

op 26 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

8157 bus. Zondag 15.30. Buschauffeur mag even wachten tot mensen zitten voordat hij volop de gaspedaal trapt!

Als chauffeur vertrekt wanneer er is plaatsgenomen, of niet keihard op gaspedaal trapt!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat de chauffeur al is weggereden terwijl nog niet iedereen de kans heeft gekregen om te gaan zitten. Begrijpelijk dat je dit niet fijn vindt. Ben je hierdoor gevallen in de bus? Zou je aan kunnen geven waar en bij welke halte je bent ingestapt? Zodra ik deze informatie heb geef ik je melding intern door aan desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^LH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Manoukian

9 maanden geleden - Beste Arriva, Dank voor je snelle reactie. Ik ben niet gevallen maar ik kan mij best voorstellen dat iemand die slecht ter been is of iemand die net niet oplet wel gevallen zou zijn in deze situatie. Overigens maak ik deze melding omdat het mij vaker is overkomen. Ik stapte in op de halte Vlaszak te Breda omstreeks 15.35 zondag 26 juni. Met vriendelijke groet, A.Manoukian

Arriva

Heeft op 26 juni 2016 om 21:47 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Mede omdat je aangeeft dat dit niet de eerste keer is, maak ik hier melding van bij de teammanager in de regio. Aan de hand van deze gegevens kan hij sowieso het voorval van vanmiddag nader onderzoeken en in zijn algemeenheid het team hierop wijzen.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Manoukian
x