Klacht: Oplaadpunt

op 08 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De zuil op station Zuidbroek doet het al heel lang niet alles gaat goed tot op het punt dat je moet pinnen
En Groningen hoofdstation neemt alleen contant heb ook al gebeld om een melding te maken maar stond 10 min in de wacht dus dacht dan maar op deze manier

Gewenste Oplossing:

Als de Zuilen het normaal doen en je niet naar een andere plaats moet om op te waarderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 juli 2016 om 07:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Evelien,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat de oplaadautomaten op deze twee stations niet goed functioneren. Ik heb je melding intern doorgezet zodat er naar deze automaten gekeken wordt en het euvel wordt verholpen. Excuses voor het ervaren ongemak en bedankt voor het melden!

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Moppierambo