Klacht: Opi nagellak

op 25 juli 2015 over Etos in de categorie Drogisterijen

In de folder van de Etos staat dat op 25-7(dus vandaag)tot 11.00 de Opi nagellak van €14,25 voor €6,00 is! En dat geldt voor alle kleuren.
Wat schetst mijn verbazing,ik kom vanmorgen bij de Etos om 9.30 in Carnisse Veste(Beuningenhaven) alle Opi nagellak weg!!!!
Ik naar een medewerker met de vraag waar staat de Opi nagellak,dacht misschien is t verhuisd naar een andere plek.
Nee was t antwoord dat heeft te maken met de actie. We hebben ze verplaatst. Zij mij de plek aangewezen en serieus zitten er 6 nagellakken in!! 4 donker groene en 2 roze kleurtjes! Want het was alleen maar op die kleurtjes en niet op de rest. Ik was werkelijk erg verbaasd.
Dat staat namelijk niet in de advertentie en vind t niet kunnen! Ik ben een opi fan en was enthousiast om een kleurtje erbij te halen. Was zwaar teleurgesteld en boos.
Ik ben een trouwe klant en vind t echt belachelijk dat dit zo gegaan is en volgens mij niet naar behoren.
Ik hoop hier een exactie op te krijgen!

Ben in principe een te reden klant.
Ben nu erg boos en teleur gesteld in deze actie en de manier waarop t gaat!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca van de Ven