Klacht: Opheffing blokkade buitenland te laat

op 05 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb 3 weken geleden gebeld met de klantenservice, omdat ik las over een blokkade van bellen in het buitenland. Deze zou ik vervroegd kunnen laten opheffen als ik 75 euro voorschot zou betalen onder vermelding van mijn klantennummer. Ik heb het geld meteen overgemaakt. Vandaag ga ik op vakantie, dus ik belde voor de zekerheid nog even met Tele2 om te vragen of de blokkade is opgeheven. Het antwoord was dat dat allang moest zijn gebeurd, maar dat ik dat even kon controleren door een 0900-nummer te bellen. Helaas was dat niet mogelijk, dus ik heb de klantenservice weer teruggebeld. Het probleem was dat ik geen mail had gestuurd. Dat was mij helemaal niet verteld! Ik had precies gevraagd wat ik moest doen voor de opheffing en dat heb ik precies opgevolgd. Het gevolg: ik moet 5 werkdagen wachten en ik kan sowieso de eerste dagen niet bellen!

Ik wil vanaf morgen (in elk geval zo snel mogelijk) kunnen bellen in het buitenland, zodat ik iemand kan bellen als er iets is. Alvast heel erg bedankt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 11:44 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan bij het opheffen van een blokkade voor bellen in het buitenland. Volgens onze gegevens heeft de klant hierover inmiddeld contact gehad met de klantenservice. Indien de klant hier nog vragen over heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door cederer2