Klacht: opheffen buslijn

op 13 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Eerlijk gezegd ben ik ervan overtuigd dat deze klacht niet opgelost gaat worden, maar ik wil het toch even melden.
Ik heb geen auto en maak veel gebruik van het openbaar vervoer. Dat lukt als stadbewoner prima…behalve als ik mijn familie in het dorp Stampersgat wil bezoeken een aantal keer per jaar. Juist in de weekenden is de complete buslijn opgeheven.
Begrijpelijk dat er oplossingen worden gezocht voor niet rendabele lijnen. Mijn klacht is echter dat er géén oplossingen zijn gezocht. Het OV fiets-bedrijf in Roosendaal is nog steeds gesloten op zondag. Ik heb een poging gedaan om gebruik te maken van de Zonetaxi. Dat kostte bijzonder veel extra telefoontjes. De regionale taxibedrijven zijn niet ingesteld (en duidelijk niet happig) op dit soort ritjes.
De reden dat ik nu toch maar weer een klacht eraan wijd is dat een familielid trof op het station in Roosendaal (student die in het weekend naar zijn ouders wil) die er ook last van heeft. Ik weet zeker dat wij niet de enige zijn.

Mogelijkheid om in het weeken met OV in Stampersgat te komen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 oktober 2017 om 10:54 geantwoord

Beste Josee Roek,

Uit jouw reactie begrijp ik dat na het uitvallen van het reguliere OV naar Stampersgat reizen voor jou en een lotgenoot naar het thuisfront/familie erg lastig is.

Ik kan me jouw reactie goed voorstellen. Ik heb je melding dan ook doorgestuurd naar de regio met de vraag of hier eventueel nog verandering in gaat komen en wat (tot die tijd) nu de beste optie is om de reis te maken in het weekend.

Excuus voor het ongemak die je hierdoor ervaart.

Mocht ik een terugkoppeling ontvangen dan zullen we je een berichtje sturen.

^SH
Webcareteam Arriva