Klacht: ophalen van een bestelling

op 07 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het heel raar, dat als ik een bestelling plaats en er staat dat het na 15 minuten al opgehaald zou moeten kunnen worden en het vervolgens na zeker een halve dag gewoon NIET werkt.
Vervolgens krijg je dan óók nog zo’n buschauffeur die écht gaat denken dat als hij zijn bus stopt, dat ik uit zal stappen. Nou sorry meneer, ik weet dat u ook gewoon aan het werk bent en ook geld binnen wilt krijgen, maar als ik voor de bus heb betaald, een bevestigingsmail heb gekregen (twee om precies te zijn) én het geld is afgeschreven van mijn bankrekening, ga ik de bus niet verlaten.
Vervolgens als ik uit wil stappen doet meneer de deur in eerste instantie echt niet open, alsof hij me nog echt iets belangrijks te melden had, maar vervolgens zegt dat het probleem écht bij mij ligt en dat de bestelling dan misschien niet in de bus opgehaald zou kunnen worden. Ik heb geantwoord dat ik als een gek (20.45 stapte ik uit 21.00 ging de jumbo dicht, bus had zoals gebruikelijk vertraging maar dat is tot daar aan toe) naar de jumbo zou fietsen voor een ander ophaalpunt en vervolgens heeft hij me toch maar de bus uitgelaten.
Even later bij de jumbo, met toch nog een beetje hoop in arriva en het hele ov-systeem naar het ophaalpunt; om vervolgens weer aan te treffen dat er “geen bestelling is geplaatst” . Ik ben natuurlijk gelijk (in de bus al) het internet op gedoken en blijk niet de enige te zijn met dit soort problemen.
kortweg; héél slecht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als;
• ik (en eigenlijk iedereen) gewoon normaal zijn bestelling op kan halen.
• ik (en alle anderen) hun geld teruggestort krijgen als dit probleem niet opgelost wordt.
• de buschauffeurs (niet allemaal natuurlijk) betalende klanten met iets meer respect zouden behandelen en niet afblaffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Ziggy, Niet leuk om te lezen dat je bestelling vandaag niet klaar stond. Heb je in de e-mail bevestiging gekregen dat deze klaar stond? En om welk Arriva-abonnement gaat het? Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2016 om 06:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Niet leuk om te lezen dat je bestelling vandaag niet klaar stond. Heb je in de e-mail een bevestiging gekregen dat deze klaar stond? En kun je nog aangeven om welk Arriva-abonnement het hier gaat?\"

We hebben de gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Deze klacht wordt daarom afgesloten.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ziggyvr