Klacht: Opgelost????? Ohja?

op 31 augustus 2015 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

In juni 2015 is er door mijn uitkerende instantie een bedrag van 110,75 euro naar het CVZ overgemaakt als onderdeel van een verplichte zorgverzekering ( Staat op mijn specificatie van die periode ) Nu blijkt dat het CVZ dit bedrag niet heeft overgemaakt aan het VGZ, met als gevolg dat deze een deurwaarder hebben ingeschakeld voor het openstaande bedrag, nu heb ik het VGZ meerdere keren geprobeerd te mailen via hun site en via mijn hotmail, maar de mails komen niet aan, of er word niet op gereageerd , na het verzenden van de mail via hotmail , naar het email adres beschreven op de site van het VGZ , krijg ik een foutmelding.
Nu kan je ook bellen voor 20 cent p/m plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon naar de klanten service van het VGZ, dan begrijp ik ook waarom de mails niet aankomen , service noemen ze dit, ik ga daar natuurlijk niet aan meewerken.
Uiteindelijk heb ik na herhaaldelijk mailen naar het VGZ waarin ik uitleg waarom de premie niet is voldaan , antwoord kreeg van het VGZ , weliswaar via de deurwaarder maargoed.

Het VGZ moet contact opnemen met het CVZ of mijn uitkeringsadministratie.
( waarvan de gegevens voor hun bekend zijn )
Stoppen met het inschakelen van een deurwaarder.

Het VGZ moet contact opnemen met het CVZ of mijn uitkeringsadministratie.
( waarvan de gegevens voor hun bekend zijn )
Stoppen met het inschakelen van een deurwaarder.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VGZ-Trias in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door michael789