Klacht: Opgelichters!!

RonaldOverhuizen77 op 30 augustus 2021 over Elektricien24 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Elektricien24 ( https://elektricien24.com/ ). Ik had in de avond een stroomstoring en ben via Google terecht gekomen op de website van Elektricien24. Met achteraf grote spijt heb ik een afspraak gemaakt om een monteur langs te sturen die het probleem waarschijnlijk wel snel zou kunnen oplossen werd verteld.

Na enkele uren en drie keer gebeld te hebben kwam in s’ nacht de monteur eindelijk aan om diagnose te stellen. Er werd verteld dat de meterkast verouderd was en deze vervangen moest worden om het stroom weer te laten werken.

Ik vroeg wat dit zou gaan kosten en hij wist de prijs nog niet op voorhand te vertellen want dit zou afhankelijk van de tijd dat hij hiermee bezig zou zijn. Ik besloot om op internet te kijken wat de kosten hiervoor gemiddeld zijn en zag voor een 4 groepenkast met 3 fase staan € 535,00 – € 555,00 .

Volgende dag kwam de monteur pas in de avond terug en ik zat gehele dag zonder stroom. Hij heeft de groepenkast met twee uur gemonteerd en stroom ging weer aan. Prijskaartje wat ik voor me kreeg €2900,- en dit moest per direct afgerekend worden. Ik had zo’n mega bedrag niet verwacht en legde hem ook uit dat ik dit niet gelijk kon betalen en dat ik op internet zag dat zijn prijs niet klopt. Bij andere kon ik dit al doen voor 500/600 euro.

Na een flinke discussie heb ik geweigerd om dit bedrag te betalen en geprobeerd de monteur weg te sturen. Dit ging niet gemakkelijk en hij dreigde zelf nog om al mijn ramen eruit te gooien en schreeuwde s avonds laat als een gek dat wanneer er niet betaald zou worden ik grote problemen zou krijgen. Gelukkig door het harde lawaai wat hij maakte kwamen m’n buren helpen en hebben we de monteur weg gekregen.

Ik wil iedereen graag behoeden voor deze elektriciens . Ga niet met ze in zee!
Ze rekenen torenhoge bedragen en bedreigen je in je eigen huis.

Deze elektriciens aanpakken en niet meer werkzaam laten!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elektricien24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonaldOverhuizen77