Klacht: Opgelicht ! Wacht al meer dan 8 maanden op geld retour

op 16 juli 2017 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

4-10-2016 bestelling gedaan voor ditistv box 8k € 139,00
Om een heel lnag verhaal kort te maken hier de headlines (anders worden het 20 paginas lang)
25-10 status bestelling aangevraagd .. nooit geen gehoor niks , heel veel gebeld en werd steeds gezegd komt goed….
5-12-2016 annulering ingediend na echt 25x gebeld te hebben en steeds van alles beloofd te krijgen wat niet na kwam
6-12-2016 verzoek tot annulering doorgezet
in de tussentijd weer veel gebeld want kreeg geen reactie…
16-12-2016 hebben ze wederom verzoek tot annulering doorgezet
19-1-2017 Goedemorgen,
Wij hebben vernomen dat uw bestelling is geannuleerd en dat er een creditering is aangemaakt,u zult uw geld zo spoedig mogelijk terug ontvangen, dit duurt normaliter 10 werkdagen maar er is echter een vertraging hier in, er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, excuses voor het ongemak.
20-4-2017 Beste, Linda.
Bedankt dat je contact met ons opgenomen hebt. Dit is een automatisch bericht als bevestiging van ontvangst. Een van onze helpdesk medewerkers zal je ticket zsm. behandelen.
20-4-2017 Goedemorgen,
U zult uw geld zo spoedig mogelijk terug ontvangen, dit duurt normaliter 10 werkdagen na annulering maar er is echter nog steeds een vertraging hier in, er wordt hard gewerkt om deze problemen op te lossen, excuses voor het ongemak.
16- juli 2017 en nog steeds geen geld terug niks ben het nu zo zat
ik heb van alles geprobeerd niks helpt , dit is gewoon stelen

Met spoed € 139,00 terug op me rekening zoals beloofd is.
En een zeer nette excuus erbij die dit keer gemeend is ook welkom (nadat het geld op me rekening staat uiteraard)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Eerlijkheid-duurt-het-langst

2 maanden geleden - nog steeds totaal geen reactie nergens -_- niet in de mail , telefoon gooien ze erop en niet via hier -_-

Alle klachten die gemeld zijn door Eerlijkheid-duurt-het-langst