Klacht: Opgelicht voor €200.

op 26 mei 2020 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via het telefoonnummer van de klantenservice van Amazon ben ik doorgeschakeld naar een ander telefoonnummer (0164323000) en er op slinkse wijze toe verleid om geld over te maken naar Beltegoed.nl. Ik bleek 2 credit Cards ( Neosurf en CASHlib) gekocht te hebben, waar ik niets mee kan doen. Ik kreeg twee codes toegestuurd, maar ik heb ze nog niet geopend omdat ik weet dat als je een code opent je hem nooit meer kunt annuleren.Ik heb een mail naar Beltegoed gestuurd en kreeg als antwoord dat ze het erg vonden, maar dat ze codes niet terugnemen. Ik ben bang, na alle negatieve berichten die ik inmiddels gelezen heb over deze organisatie, dat het om internetfraude gaat en ik begrijp niet dat deze mensen al jaren hun gang kunnen gaan! Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan bij de politie en het voorval gemeld bij de Fraude Helpdesk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben erg gedupeerd door deze gebeurtenis en ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 27 mei 2020 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kattepoes3