Klacht: opgelicht voor 215 euro door edreams

op 03 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

heb via internet met een zoekmachine goedkoopste retour ticket gezocht van Eindhoven naar malaga. Daar bleek edreams als goedkoopste eruit te komen maar na betaling kreeg ik geen bevestiging van mijn tickets.

wat ik gelezen heb zijn ze al vanaf 1999 als bedrijf edreams opgericht en er zijn al zoveel mensen gedupeerd. WAAROM WORDT ER NIKS AAN GEDAAN. IK WIL DAT ER WAT AAN GEDAAN WORDEN EN IK WIL MIJN GELD TERUG

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 16:22 geantwoord

Dag Moes Ayad,

Allereerst willen we ons excuseren voor het laattijdig antwoorden op uw bericht. We hebben uw dossier doorgenomen en gezien dat u reeds contact heeft gehad met onze klantendienst en dat de terugbetaling reeds in orde werd gebracht. Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Reactie van de melder van de klacht moesa62@hotmail.com

2 maanden geleden - nou nou na bijna 3 maanden en hoop kosten gemaakt te hebben met telefoneren en mailen naar Edreams helaas geen contact. en nu pas eindelijk een gedeelte terug van me geld nou nog de rest.

Alle klachten die gemeld zijn door moesa62@hotmail.com