Klacht: Opgelicht via marktplaats

op 12 september 2018 over ING in de categorie Banken

Ik heb via marktplaats scooter kappen gekocht maar nooit gekregen 50 euro gestort op rekening nl21 ingb 0674 7738 37 hoop dat jullie er wat mee doen want het is toch een van jullie door geven aan de politie want er zijn meer klachten over dit nummer of geef mij zijn adres kan ik zelf het geld terug halen.
Mvg Raymond stoops.

Ben blij dat ik toch ergens een klacht in kan dienen
Ben tevreden als ik mijn 50 euro terug heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 september 2018 om 08:49 geantwoord

Hoi Stoopie,

Vervelend en balen dat je opgelicht bent.

Helaas kunnen wij niks voor je doen. Het enige wat je kunt doen is aangifte doen bij de politie. Zij pakken dit dan verder op.

Groet,

Anita
ING Webcare

Heeft op 13 september 2018 om 14:44 geantwoord

Dit slaat nergens op iemand die íemand oplicht dat die nog een rekening mag houden bij jullie maar ja jullie denken ook alleen maar aan geld hoe meer hoe beter $$$$$

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hi Stoopie52, Ik kan mij heel goed voorstellen dat je erg baalt van het feit dat iemand misbruik van je vertrouwen heeft gemaakt! In geval van Internetoplichting, adviseren we om hier aangifte van te doen via politie.nl als ook hier nog melding van te doen bij Marktplaats.nl Wij werken nauw samen met het Landelijk Meldpunt InternetOplichting en kunnen zelf pas in actie komen op het moment dat wij door de autoriteiten worden ingeseind. Tot die tijd kunnen we nog niets betekenen, vrees ik. Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stoopie52