Klacht: Opgelicht ticketprijs Land of legends

op 20 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie turkije, antalya. Via sunweb tickets voor waterpark Land of legends geboekt. Prijs via sunweb, 64 euro, prijs officiele tickets ; 150 Lira, omgerekend 36 euro. Een veel te groot prijsverschil.

Ik wil een compenstatie, geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste Jessica, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de collega's van Customer Support. Zij handelen uw klacht verder af. Binnen 4 weken sturen zij u een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:07 geantwoord

Beste mevrouw Staring,

Afgelopen zaterdag heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. U heeft tijdens dit gesprek een uitleg gekregen en wij hebben onze excuses aangeboden voor de verwarring.

Sunweb biedt deze excursie aan inclusief transfer naar het park voor 64,- euro. De prijs van 150 TL (afhankelijk van de koers is dit zo'n 38-40 euro) is de prijs voor een losse entree dus zonder vervoer vanuit Antalya. Dit verklaard het prijsverschil, want een losse taxi vanuit Antalya naar Land of Legends kost zo'n 70 euro.

Ik ga er vanuit dat onze uitleg hierin duidelijk is en de klacht is hiermee afgesloten.

Ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door JessicaS1990