Klacht: Opgelicht door IKEA

op 14 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Laatst heb ik een fauteille gekocht voor een mevrouw die niet kan staan of lopen. Ze kan nauwelijks haar bed uitkomen. Ze heeft flink overgewicht en is heel zwaarlijvig daardoor.
Omdat haar huidige bank stuk was gegaan lag ze alleen maar op bed. Ik heb toen een fauteille gekocht voor haar.
Helaas bleek deze niet geschikt te zijn voor haar.
Ik heb toen de klantenservice gebeld na een half uir in de wacht te hebben gestaan. De dame zei dat ik hem gewoon kon retourneren en al mijn geld terug zou krijgen. Het zou helemaal geen probleem zijn.

Kom ik aan bij IKEA en na een uur in de rij te hebben gestaan hoor ik: u kunt hem niet zomaar retourneren.
Ik heb ze verteld dat ik de klantenservice heb gesproken en dat het wel mogelijk was.
Ze hebben dit nagetrokken en kwamen tot de conclusie dat ik gelijk had.
Toch besloten ze om hun afsrpraak niet na te komen. “Wij bepalen wat hier in deze winkel gebeurt”, “niet de klantenservice”.
Totaal schandalige manier om met je klanten om te gaan!
Dit kan toch niet waar zijn? Ze breken gewoon zomaar een afspraak wat zwart op wit staat in hun systeem?
Een fauteille van 500 euro gewoon weg geld?
SCHANDE IKEA!

Als ik mijn volledige vergoeding terug heb volgens afspraak.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mukhalid