Klacht: Opgelicht door brugman

op 14 mei 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben in december een keuken en badkamer gekocht bij brugmans. Met de mooie all in prijs die je nu op de reclames heb. En dat alles voor je word geregeld voor een vaste prijs na tekenen!? Niets van dit al is waar, wij hebben Alleen maar ellende gehad en heel veel stress en heel veel kosten erbij gekregen. 1 dag voor dat de keuken werd gemonteerd komen er ineens nog meerwerk kosten bij. En moet je gelijk tekenen en sta je met je rug tegen de muur. Eindstand meer dan €3200 meer betaald dan was afgesproken. En dan zijn er nog afspraken en dingen die nog steeds niet goed zijn en daar betaal je dan belachelijk veel geld voor. Wij voelen of echt opgelicht. En de reclames zijn heel misleidend!

Wanneer alle afspraken worden nagekomen. Alles goed gemaakt is wat nu niet goed is. En een goede vergoeding van de meerwerk kosten. Bij brynzeel keuken. Krijg je 10% van je aankoop terug als er dingen mis zijn gegaan. Dit is pas bij een kennis gebeurd. Die lossen het snel op en hun regelen een reëele vergoeding. Hun voorstel was maar €250?? van de €3200 gemaakte kosten.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

5 maanden geleden - Beste mevrouw Mentink, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met Brugman Keukens & Badkamers. Ik ga er voor zorgen dat er maandag met u contact wordt opgenomen om uw probleem te bespreken. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Jamymich